סוגי צבעים לבית

אם גם אתם מעוניינים לצבוע את הבית בקרוב, אתם בטח מתלבטים על איזה סוג צבע לקיר ללכת. אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים וזה הזמן להכיר ארבעה סוגי צבע נפוצים ומומלצים לקירות בבית. בהצלחה!

צבע אקרילי

הצבע האקרילי הוא הצבע הנפוץ ביותר לצביעת קירות בפנים הבית. הוא עמיד, קל לניקוי ובעל כושר כיסוי גבוהה ומספק חווית צביעה איכותית וקלה. הצבע האקרילי הוא צבע נושם שמתבייש מהר ומאפשר ללחות ולמים להתאדות החוצה בצורה טובה.

סיד

לפני שהצבעים האקריליים נעשו פופולריים, צבעי הסיד היו הנפוצים ביותר. היתרון שלהם הוא מחיר זול וכושר כיסוי גבוה, אבל זה מגיע יחד עם עמידות נמוכה למים ונטייה להתלכלך. כיום משתמשים בסיד בעיקר לצביעת קירות בגלל המחיר הנמוך ובזכות הגוון הלבן היפה.

צבעים סינתטיים

צבעים באיכות גבוהה המבוססים על פיגמנטים ומומסים במדלל סינתטי. הצבעים האלו גם מוכרים בתור צבעי שמן, למרות שכבר שנים ארוכות לא משתמשים בשמן כדי לדלל אותם. כיום אפשר למצוא שני סוגים של צבעים סינתטיים, כאלו המדוללים במים וכאלו המדוללים בטרפנטין. צבעים על בסיס מים הם ידידותיים לסביבה וקלים לשימוש וניקוי. הצבעים הללו משמשים בעיקר לצביעה של דלתות ומשקופים בבית.

צבע יסוד

צבעי היסוד (הידועים גם בשם פרמייר או צבע מקשר) הם צבעים המכילים חומרים דביקים המחזקים את תשתית הקיר ובעצם מאפשרים לצבע לאחר מכן להיות להיות יותר חזק ועמיד. התפקיד של הצבע הזה הוא בעצם לקשר בין שני סוגי צבעים, למשל אם אתם רוצים לצבוע קיר הצבוע בסיד בצבע אקרילי. כמו כן ניתן להשתמש בצבע הזה אם רוצים לעשות תיקונים שונים בקירות.

אלו הם ארבעה סוגים של צבע לבית שחשוב להכיר. >>> לבחירה מתוך פלטת צבעים.