ארנון על הכנרת

אחת מהנקודות היותר יפות בארץ ישראל נמצאת במושב כרכום עם נוף מושלם לכינרת ולגולן – ארנון על הכינרת. 2 סוויטות אירוח שמציעות כל מה שרק חלמתם ותחלמו עליו בחופשה משפחתית כפרית או זוגית רומנטית באווירה שכולה חופש, אוויר צלול ואמבט ג׳קוזי שירגיע אתכם, ישחרר את השרירים התפוסים ובעיקר יגרום לכם להתמסר למקום הקסום הזה.

המקום מספק פרטיות לאורחים בשל המיקום הקסום שלו שכן הסוויטות פונות מזרחה אל עברה של הכינרת והגולן המהפנט כך שניתן ליהנות משקט מופתי לאורך החופשה.

אז מה יש במתחם ובסוויטות עצמן?

במתחם המשקיף לכינרת ולירדן ההררי יש בריכת שחייה מדהימה, נדנדת חצר, ריהוט גינה, ערסלים, מרחבים של דשא, עצי פרי, צמחייה ובריכת דגים. כשתגיעו לחדר יחכה לכם יין, בקבוק חלב, נרות וקטורות (מינימום שני לילות בסופ״ש). בצימר עצמו יש מיטה זוגית מפנקת, ספה נתפתחת, מזגן, פינת אוכל, פינת ישיבה ומרפסת עם שולחן וכסאות.

בנוסף ניתן להכין בצימר קפה או תה, לאחסן מזון הדורש קירור ולחמם מזון במיקרו. החופשה מתאימה הן לזוגות שרוצים להתפנק בחופש אמיתי והן למשפחות שרוצים ליהנות מזמן איכות ביחד. יש המון אטרקציות, מסלולי טיולים, מסעדות ומקומות בהם אפשר לבקר בנסיעה קצרה ברכב. טיולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, קייאקים ועוד מחכים לכם בסביבת הכינרת.

בנוסף, ניתן ליהנות מכניסה חינם לבריכת קיבוץ עמיעד, עיסוי זוגי או אישי בהזמנה אישי וארוחת בוקר כפרית ועשירה בכל טוב.