חוף הרחצה המסודר אמנון

אם אתם מתארחים באחד ממתחמי האירוח הרבים שיש ביישוב כרכום ומעוניינים לצאת קצת ולרחוץ בכינרת בחוף מסודר, שקט ונקי אז הרי שחוף אמנון הוא הבחירה הראשונה שלכם, כיוון והוא ממש קרוב לכרכום ( 7.3 ק"מ, שהם בסה"כ 9 דקות נסיעה ברכב), הוא מסודר ומפוקח, הוא נחשב לחוף ירוק בו אסור להבעיר מדורות, לשמוע מוסיקה עם רמקולים ועוד הגבלות נוספות שנפרט בהמשך.
אז הכניסו בוויז או בגוגל מפס חוף אמנון וסעו קצת לרחוץ וליהנות בחוף מסודר על הכינרת.

חוף אמנון מה יש בו?


• חוף שקט – אז קודם כל חוף אמנון הוא מה שנקרא חוף שקט, כלומר השמעת מוסיקה עם רמקולים אסורה בו, יתרון משמעותי על חופי הרחצה הלא מסודרים בהם צעירים משמעים מוסיקה בקולי קולות ופוגעים בשקט והשלווה של שאר המתרחצים במקום.
• רחצה מפוקחת במציל – מקרי הטביעה בכינרת חוזרים על עצמם בכל שנה ושנה, הסחף שמתחיל בשעות שונות והמערבולות האופייניות למקום שמות בסכנה כל מתרחץ שלא נשמע להוראות, לכן המצאות של מציל בחוף אמנון מאפשרת לכם ולילדיכם לרחוץ בבטחה ולהקטין את הסיכון.
• אזורי קמפינג ללינת לילה – במידה ותחשקו בלינת לילה בחוף אמנון תוכלו להתמקם במתחם הקמפינג שם תמצאו תאורת לילה, שולחנות פיקניק, ברזיות מים לשתייה, הצללה באמצעות רשתות צל ועצים, שירותים מסודרים, מקלחות מסודרות וחשמל להטעין טלפונים.