הכנרת – אטרקציה ליד מושב כרכום

לפעמים, עולה הצורך להנות מהאטרקציות שיש בארץ במקום לטוס פעם נוספת לחו"ל, להרגיש את החיבור לארץ ולהיות מוקסמים מהנופים המדהימים. המקום המושלם לחופשה מסוג זה, היא אזור הצפון – הכנרת ומושב כרכום.

צימר במושב כרכום

ניתן לחלק את כל הישראלים לשתי קבוצות עיקריות – אלה שנוסעים לכנרת באופן קבוע, מנסים להגיע לשם לפחות פעם אחת בשנה ואותם האנשים שעדיין לא יצא להם לבקר באזור זה והינם מתכננים לעשות זאת ברגע שתקפוץ להם את ההזדמנות.

העבודה והסידורים היומיומיים לוקחים המון זמן, אך מי שעדיין לא ביקר בכנרת, מומלץ שיעשה זאת כמה שיותר מהר ויחווה את האווירה המדהימה שיש שם.

כל מי שהיה בכנרת, יודע, שהרבה פעמים החופים מלאים עד אפס מקום (במיוחד בתקופת החגים) ומי שלפחות פעם אחת נשאר לישון באוהל בחוף, יודע שזו לא החוויה הכי נעימה שיש. חשוב לזכור כי מדובר על חוף ולעתים, האנשים שמבלים לידכם מחליטים ללכת לישון בשעה שונה משלכם, מה שמפריע ומגיע למצבים קיצוניים בהם חלק מהאנשים לא מצליחים להרדם כל הלילה בגלל הרעשים מסביב. הפתרון המושלם לכך, הוא לשכור צימר במושב כרכום וכך לאפשר לעצמכם להנות מהכנרת ביום ולישון במקום נקי, מסודר ונוח בלילה.

דברים שאפשר לעשות בכנרת

הכנרת היא אטרקציה בפני עצמה, ניתן לשחות, לעשות על האש ולאכול דברים טעימים בזמן שאתם צופים בשקיעה של השמש ברקע. אך מי שרוצה קצת אקשן ונמאס לו לשחות, יכול בהחלט לנסות דברים קצת שונים – טיול טרקטורונים, לרכב על סגווי או להנות מספורט ימי יחד עם כל המשפחה ואז, אחרי יום מלא חוויות לחזור אל הצימר השקט והנעים ולהרדם בחיבוק במיטה יחד עם אדם אהוב לצידכם.