סביבתו של מושב כרכום

מושב כרכום נמצא בצפון בבקעת כינרות כ- 5 קילומטרים מדרום מזרח לראש פינה. על גדות החצבני בכניסה הצפונית של מושב בית הלל, יש אתר קמפינג מרשים הנקרא חניון ירוק ומשמש גם כחניון לילה עבור מטיילים. ניתן לעשות קמפינג וליהנות מהמדשאות המוצלות.

אחד המלונות הנחשבים והאיכותיים בטבריה, רק 25 דקות מהיישוב כרכום נקרא המלון הסקוטי. המקום הינו אתר היסטורי ויש אינספור סיפורים על האזור. מדובר במתחם גדול ומטופח המשלב חדרים בסגנון עתיק ועד היום המלון שייך לכנסייה הסקוטית אך למרות צניעות הכנסייה מדובר בחופשה בסטייל. המלון שמר על הסגנון המקורי של המבנה ומרוהט באופי אירופאי עם קירות בזלת משוחזרים.

מקום נוסף בו ניתן להתפנק בחופשה רומנטית או משפחתית נקרא נופי הבשן – מתחם אירוח מפנק, ירוק ופורח עם סוגים שונים של יחידות אירוח. ניתן לבחור בין צימר מעץ, סוויטה או ווילה. המקום משקיף לנופו של הר החרמון וניתן ליהנות מג׳קוזי מפנק, מרפסת אווירה, סלון ומטבח. במתחם יש נחל נוי בו ניתן לשכשך בנאה רבה, מרחבי דשא, מגרשי ספורט ופינת ילדים.

כל האזור שסובב את היישוב כרכום הוא אזור פורח, עם אוויר צלול שמעניק אווירת חופש אמיתית. הזמן הטוב ביותר לצאת לחופשה או לטייל באזור וליהנות ממגוון האטרקציות שקיימות בו הוא בחודשים מרץ עד יוני או ספטמבר עד דצמבר. ניתן לבחור בין חופשת חורף או קיץ ולבחור עיר בה תרצו לבקר בין אם זו צפת, ראש פינה, טבריה או חצור הגלילית.

זמן הגעה לכינרת ולטבריה: 20 דקות נסיעה.

זמן הגעה לקצרין וצפת: 20 דקות נסיעה.

זמן הגעה לחצור הגלילית וצפת: 15 דקות נסיעה.

זמן הגעה לקריית שמונה וכרמיאל: 40 דקות נסיעה.