השמות הכי נפוצים לבנות ביישובי הצפון

שמות לבנות הן לגמרי עניין של טרנד ובכל תקופת זמן ניתן למצוא שמות פופולריים יותר ופחות. לרוב מקובל להתייחס לעניין הזמן כשמדובר על שמות לבנות, אך האם ידעתם שיש משמעות גם לאיזור המגורים בארץ. מתברר כי יש שמות לבנות שהם נפוצים ואהובים יותר דווקא באזור הצפון. בואו נכיר אותם!

תמר

אז כאן מדובר על שם שנפוץ אומנם בכל רחבי הארץ, אבל בהחלט אפשר לראות אותו באחוזים גבוהים יותר בצפון הארץ. אגב, מתברר שזהו השם הנפוץ ביותר לבנות כבר חמש שנים ברציפות, כבוד!

מאיה

השם מאיה הוא תופעה לאומית בהחלט מעניינת, שם שפשוט המריא לאחר ששלום חנוך כתב את השיר הידוע על ביתו. הוא הגיע כבר לשיאים ואפילו היה במקום הראשון מספר שנים והיום הוא במקום טוב בפסגה. בשנים האחרונות נראה כי הוא צובר פופולריות רבה ביישובי הצפון. הסיבה לכך ככל הנראה היא שמדובר על שם אהוב גם בקרב האוכלוסייה הערבית בצפון הארץ.

אביגיל

בשנתיים האחרונות השם אביגיל הפך לאחד השמות האהובים באזור הצפון ואין הרבה שמות לבנות שזכו לאותו הכבוד. לא ברור למה השם הזה כל כך אהוב דווקא בצפון, אבל נראה שרוב ההורים שבחרו בו לאחרונה הם מאזור חיפה. זהו שם שהיה נפוץ מאד בשנות השבעים בישראל ועשה קאמבק רציני מאד בתקופה שלנו ובפרט ביישובי הצפון בארץ.

מרים

השם מרים הוא מיוחד כשמדובר ביישובי הצפון מפני שהוא נפוץ בשתי אוכלוסיות ספציפיות – בקרב האוכלוסייה הערבית ובקהילות דתיות וחרדתיות יותר. אז נכון, לא מדובר על השם הנפוץ ביותר, אבל בהחלט כזה שזכה לפופולריות לא קטנה בצפון.

לסיכום – אלו הן בלי ספק ארבעת השמות הבולטים ביותר לבנות ביישובי הצפון בישראל.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.


מטרנה בויקיפדיה – כל המידע על חברת מזון התינוקות המובילה בישראל

אינטרנט סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes