טיול לנחל משושים

במרחק של 30 דקות נסיעה מהיישוב כרכום תמצאו את נחל משושים הארוך מבין נחלי הגולם ומיוחד בזכות צורת המשושים שלו שבזכות כך גם נקרא שמו של הנחל.

אז מחפשים אטרקציה לטיול באזור כרכום? מעולה, נחל משושים הוא מקום מושלם לטיול עם כל המשפחה, במאמר הבא תקבלו את כל המידע שאתם צרכים לדעת על טיול לנחל ובריכת המשושים.

כל מה שצריך לדעת על טיול נחל המשושים

נחל המשושים הוא אטרקציה עבור כל המשפחה, נופים קסומים של שטחי רמת הגולן, מגוון מסלולי הליכה בהתאם ליכולותיכם, בריכת מים גדולה ומופלאה שניתן לרחוץ בה וחיבור לנחל הזוויתן.

אטרקציות מרכזיות בשמורת הטבע נחל המשושים

האטרקציות המרכזיות בשמורת הטבע נחל המשושים הן מגוונות ורבות, מתאימות למשפחות עם ילדים ולמטיילים שרוצים ללכת הרבה וליהנות מטבע פורה ויפה, אלו הן האטרקציות המרכזיות:

• בריכת המשושים – האטרקציה הכי מפורסמת וגולת הכותרת של שמורת הטבע נחל המשושים, בריכה גדולה של מים שמסביב לה מצוקי בזלת בצורה של משושים המשלימים מראה מרהיב ויוצא דופן, הבריכה היא מקום רחצה פופולארי למטיילים.
• שביל התצפית – מדובר על שביל בצורה מעגלית שממנו ניתן להשקיף במספר מקומות על בריכות המשושים ועל האזור כולו ולכן גם נקרא השביל שביל התצפית.
• מסלול הליכה בין נחל המשושים ונחל זוויתן – מסלול זה המחבר בין נחל המשושים לנחל זוויתן מתאים למטיבי לכת, מסלול קשה אך יפה מאד.

שעות פתיחה


מתכננים לבוא לנחל המשושים? מעולה! רק הקפידו לבדוק את השעות והימים ששמורת הטבע פועלת בהם, ריכזנו עבורכם את שעות הפתיחה והימים לפי אתר שמורת הטבע אך אנו מציעים לכם לבדוק גם שם למקרה שחלו שינויים.

שעון קיץ – א-ה ושבת 8:00-17:00 ימי שישי וערבי חג: 08:00-16:00

שעון חורף בישראל -א-ה ושבת: 08:00-16:00 ימי שישי וערבי חג: 08:00-15:00

ערב ראש השנה ופסח וגם ערב יום כיפור ישנן שעות פתיחה שונות, אנחנו מציעים לכם שוב להתעדכן באתר שמורת הטבע הרשמי כדי לא להגיע בשעות שהן לא שעות הפעילות ולהתאכזב.