נהר הירדן אטרקציה ליד מושב כרכום

כל אדם מתאר את הטיול המושלם בצורה שונה – חלק מהאנשים אוהבים לבלות כמה שיותר זמן בטבע ולראות נופים עוצרי נשימה, כאשר האחרים מעדיפים לנוח על מיטה רכה ולהתפנק בג'קוזי. במושב כרכום אתם יכולים לשלב את שני הדברים יחד.

אטרקציה בצפון

כאשר אנחנו בוחרים מקום להעביר בו את הזמן הפנוי שלנו, לרוב, אנו מעוניינים שהטיול ישלב בתוכו טבע, נוחות ומגוון של דברים מהנים. ברגע שמצליחים למצוא מקום לחופשה שמשלב בתוכו את כל הפרמטרים הללו, אפשר להיות בטוחים שכל המשפחה תהנה ותמצא מה לעשות במהלך החופשה. כך נפתרים ריבים מיותרים בין בני זוג, כאשר אחד/ת רוצה לבלות בטבע, והשני/יה לא מעוניין/ת לישון באוהל.

זו הסיבה שמאות משפחות וזוגות צעירים מגיעים מדי חודש למושב כרכום. נופש במקום זה משלב בתוכו הכל:

  • לאוהבי טבע – מי שחובב טבע, פשוט חייב להגיע אל נהר הירדן, לשחות בתוך הנהר ביום ולהנות מהשקיעה בלילה. אם אתם אוהבים ללכת ברגל, יש מסלול מסודר בו יתגלה בפניכם נוף מדהים ביופיו. באזור ניתן להדליק אש ולעשות מנגל, אך כמובן חשוב לעשות זאת בזהירות מבלי לפגוע בטבע ולא לשכוח לנקות אחריכם.
  • לאוהבי אטרקציות – אם אתם רוצים להרגיש קצת (או הרבה) אדרנלין בדם, מומלץ לנסות את הקיאקים עם מסלול אתגרי או משפחתי לפי בחירתכם. אם אתם פחות מתחברים לאטרקציה זו, אפשר לנסות טיול ג'יפים, פיינטבול, טיול אופניים ועוד.
  • נוחות – כמו שציינו מקודם, חופשה בצפון באזור נהר הירדן משלבת בתוכה את כל הקריטריונים של חופשה מושלמת ואחד מהם הוא הנוחות. זאת משום שתמיד יש לכם את האפשרות להירגע ולבלות זמן עם בן או בת הזוג בצימר מדהים במושב כרכום. כך תוכלו לשחות בשעות היום בנהר ובלילה להנות מהנוחות בצימר.