טיולים ותיירות באזור כרכום

האזור שסובב את היישוב כרכום הוא אזור מופלא, פורח ומלא באטרקציות, מסעדות טובות ובתי הארחה. ליקטנו עבורכם כמה המלצות, קצת מכל דבר….

צימרים ובתי הארחה בכרכום

  1. בוסתן הכנרת – הבוסתן מתאים הן לזוגות והן למשפחות ובו שתי סוויטות אירוח עם בריכת שחייה. ממול ניתן לצפות בנוף המהמם של הגולן. בחצר הסוויטות יש מנגל, פינות ישיבה, ספסלים, תאורה ועצי פרי.
  2. מצפה כינרת – במתחם החדש של מצפה כינרת תהנו מנוף מדהים על שפך הירדן הצופה אל המרחבים הפתוחים. גם כאן יש את כל מה שצריך לחופשה מושלמת החל מספא ענק שמתאים ל-7 אנשים, פינות ישיבה, תאורה לילית, פינת מנגל ועוד.
  3. הפנינה שבנוף – ביישוב עצמו על צלע ההר המשקיף על נחל הירדן עם תצפית לרמת הגולן יש 3 סוויטות מפנקות לחופשה רומנטית. ערסלים, בריכת שחייה עם דק, פינות זולה, שמשיות וכל מה שצריך כדי להירגע. לכל הצימרים ניתן להזמין עיסוי יחיד או זוגי, ארוחת בוקר ועוד שלל פינוקים בתיאום מראש.

מסעדות טובות באזור

  1. בלאק סטיר – לאוהבי הבשר מומלץ ליסוע למסעדה בסגנון אפריקאי הממוקמת בראש פינה. המסעדה מתמחה ביישון ובעשיית בשרים על הגריל באווירה אותנטית וייחודית. המסעדה ממוקדמת כ-7.6 קילומטרים מכרכום.
  2. גילי מסעדת שף – במושב אמירים המופלא מגישים בגילי מבחר של ארוחות בוקר ומנות מתחלפות בהתאם לעונות השנה ושלל מוצרים בשווקי הגליל. המסעדה ממוקדמת כ- 14.6 קילומטרים מהיישוב כרכום.
  3. מסעדת צפתא- מסעדת שף צרפתית ואיכותית עם אווירת ביסטרו ושלל מנות מעולות בסגנון צרפתי קלאסי. המסעדה ממוקמת כ-10 קילומטרים מהיישוב כרכום.

 

בנוסף, אם אתם מחפשים דרך להפעיל את הילדים במגוון אטרקציות, באזור ניתן לארגן טיולי באג׳י, טיולי טרקטורונים, טיולי סוסים ולבקר בשלל מקומות תירותיים והיסטוריים מעניינים.