טיול שמורת טבע מג'רסה – הבטיחה

ממש לא רחוק מיישוב כרכום (16 ק"מ בסה"כ שהם 17 דקות נסיעה) נמצאת אחת משמורות הטבע הייחודיות והיפות ביותר בישראל, שמורת טבע מג'רסה – הבטיחה היא מפגש מרהיב בין כמה מהעורקים החשובים ביותר של אגם הכינרת, אוצר טבע שבזכותו מתקיימים מספר מינים של בעלי חיים מקומיים וכמובן אטרקציה מרהיבה ומהנה לכל המשפחה.

אם אתם מתארחים ביישוב כרכום ומתעניינים באטרקציות קרובות לכל המשפחה אז הרי לכם אטרקציה שאסור לכם לפספס, אטרקציה חינוכית, מהנה, מרתקת ומשלבת בתוכה המון מים להשתכשך בהם.

שמורת הטבע מג'רסה – הבטיחה אטרקציות וקצת הסברים

אז כמו שכבר אמרנו קודם לכן שמורת טבע מג'רסה – הבטיחה היא למעשה מקום מפגש לשפכי הנחלים החשובים שיורדים בסופו של דבר לאגם הכינרת, מדובר על הנחלים הבאים: נחל דליות, נחל הזאכי ונחל המשושים.
בזכות כך מתאפשר למטיילים באזור לבחור בין מגוון של מסלולים, אם לבחור בהליכה לכיוון נחל זאכי, האם לבחור במג'רסה, השביל הנגיש או בכלל לכיוון נחל המשושים.
מג'רסה – כאן תוכלו למצוא את המסלול הרטוב שהוא גולת הכותרת בשמורה אבל הוא גם לא מתאים לכל אחד, כמו שמו הוא רטוב ברוב קטעי המסלול ואף מצריך שחייה בחלק מסוים כך שצירך להיערך בהתאם אם אתם משפחה עם ילדים ואם אתם סוחבים עליכם ציוד שעדיף שלא יירטב. אטרקציה נוספת במג'רסה הוא המסלול היבש שהוא הניגוד מן הסתם של המסלול הרטוב ומאפשר לאנשים שלא מעוניינים להירטב ליהנות מהנופים גם בלי להירטב, זהו המסלול גם שבתקופת החורף ימשיך להיות פעיל.