פארק הירדן

אם היינו צריכים לבנות מצעד של חמשת האטרקציות שהכי כדאי לבקר בהן באזור הצפון, אין ספק שפארק הירדן היה תופס את המקום הראשון. פארק זה משלב בתוכו את כל ההנאות של החיים, החל מטבע מדהים ביופיו ועד לאטרקציות מעניינות לכל המשפחה.

דברים שכדאי לעשות בפארק הירדן

אם הינכם מבקרים באזור הצפון, אנו ממליצים בחום להגיע לפארק הירדן. מי שאוהב טיולים וטבע, מוזמן לעשות מסלול מהנה אל טחנות הקמח המפורסמות (שעליהן נדבר בהמשך). מה שמיוחד במסלול זה, הוא שהינו מתבצע בתוך נהר, אז קחו זאת בחשבון בזמן שאתם מחליטים מה ללבוש ולנעול.

המסלול מתחיל (וגם מסתיים) בטחנות קמח שזוהי אטרקציה בפני עצמה, שם ישנם שבילים מסודרים, שכל שביל מסומן בצבע. יש ללכת בכוון החץ הכחול שיוביל אותנו אל דרך שבאורכה עובר צינור מים. לאחר מכן נזכה לראות ולגעת בעצי שיזף, להתרשם מהצמחייה ומהנופים המדהימים. חשוב מאוד לא לשכוח לקחת אתכם מים ובגדים נוחים.

טחנות קמח

אנשים רבים מגיעים אל פארק הירדן על מנת לצפות בטחנות קמח – אלה הם שרידי היסטוריה שנשארו מהאנשים שחיו כאן בעבר. הקרן הקיימת לישראל עשתה את כל המאמצים על מנת לשמר את המקום ולתת לאנשים את ההזדמנות להנות מאטרקציה זו.

לינה

רבים מגיעים אל פארק הירדן מכל המקומות בארץ ומעדיפים להשאר כאן מספר ימים, לדוגמה, להגיע לסוף שבוע שלם או כמה ימים באמצע השבוע. במקרה זה, ניתן לעצור בצימר המדהים הנמצא במושב כרכום, משם תוכלו להגיע במהירות אל פארק הירדן בבוקר.

אטרקציות נוספות

אם יישאר לכם זמן פנוי, מומלץ לבקר גם בכנרת, לעשות מסלול קיאקים, לרכב על טרקטורונים וסגווי. מה שבטוח, את הטיול הזה לא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן! חופשה מהנה!